Cennik usług księgowych – Jelenia Góra
Powszechnym jest, że cena obsługi księgowej jest jednym z podstawowych kryteriów, którym klienci kierują się przy wyborze biura rachunkowego. Jednak nie powinno to być kryterium najważniejsze. Warto zaznaczyć, że do obowiązków biura rachunkowego należy prowadzenie rzetelnych, sumiennych i wiarygodnych rozliczeń podatkowych. Wymaga to od personelu biura zaawansowanego poziomu wiedzy i doświadczenia w obszarze rachunkowości i podatków. Dlatego podejmując tak ważną decyzję jak wybór biura rachunkowego należy zastanowić się czy dany podmiot zapewni nam gwarancję bezpieczeństwa. Losowo wybrane biuro rachunkowe, wyłącznie ze względu na niską cenę może przyczynić się do wielu problemów. Z tego właśnie powodu od biura rachunkowego klient powinien oczekiwać przede wszystkim najwyższej jakości świadczonych usług.
Nasz cennik usług został oparty o rodzaj prowadzonej księgowości, liczbę zapisów w miesiącu, liczbę pracowników oraz ewentualnych prac zlecanych dodatkowo.
Ksiegowość dla Microprzedsiębiorcy
Miesięczna opłata od- podatkowa księga przychodów i rozchodów
- ewidencja ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- karta podatkowa
- ewidencje VAT – JPK
- zeznania podatkowe
- >> KONTAKT <<
Księgi Handlowe - Pełna Księgowość
Miesięczna opłata od- dziennik
- konta księgi głównej
- konta ksiąg pomocniczych (ewidencji analitycznej)
- zestawienie obrotów i sald księgi głównej oraz zestawienia sald kont ksiąg pomocniczych
- wykaz składników aktywów i pasywów
- ewidencje VAT – JPK
- sprawozdania finansowe
- polityka rachunkowości
- >> KONTAKT <<
Obsługa Kadrowo-Płacowa
Miesięczna opłata od- prowadzenie akt osobowych
- naliczanie płac
- obsługa umów zleceń i umów o dzieło
- prowadzenie rozliczeń i spraw z ZUS
- dokumentacja PFRON
- >> KONTAKT <<
Opinie o nas
Kilka rekomendacji o nas i naszej pracy
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług Biura Rachunkowego DPBR. Uważamy, że realizacja zadań przeprowadzana jest bardzo starannie i rzetelnie. Jesteśmy pewni, że nasza księga podatkowa i inne ewidencje są prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.”
„W styczniu 2014 roku rozpoczęłam współpracę z Biurem Rachunkowym DPBR Dominiki Zębalskiej. Z przyjemnością rekomenduję biuro rachunkowe ze względu na wysoki poziom świadczonych usług księgowych oraz profesjonalne podejście do klienta. Nasza dotychczasowa współpraca pozwala mi w pełni potwierdzić rzetelność, fachowość, terminowość oraz skrupulatność obsługi.”
„Nasze Przedszkole współpracuje z Biurem Rachunkowym Dominiki Zębalskiej od 2020 roku. Biuro prowadzi kompleksową obsługę z zakresu księgowości oraz kadr i płac. Wszelkie prace wykonywane są z dużym zaangażowaniem i terminowo. Biuro cechuje profesjonalizm i dbałość o szczegóły.”
„Pragniemy zarekomendować Biuro Rachunkowe DPBR jako firmę godną zaufania. Księgi handlowe spółki powadzone są rzetelnie, wszelkie zadania realizowane są terminowo, a współpraca przebiega w przyjaznej atmosferze. Przygotowanie merytoryczne Pracowników biura pozwala na sprawną, bieżącą obsługę spółki. „
Najczęściej zadawane pytania
Jak założyć nową firmę?
Założenie firmy wymaga złożenia wniosku o wpis na formularzu CEIDG-1. Można to zrobić w każdym urzędzie miasta/gminy – osobiście lub listem poleconym. W przypadku przesłania wniosku listem poleconym powinien być on opatrzony własnoręcznym podpisem wnioskodawcy potwierdzonym przez notariusza.
Czy można założyć firmę przez Internet?
Tak. Wniosek o wpis do CEIDG można złożyć przez Internet, przy czym istnieje konieczność posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Ile kosztuje rejestracja firmy?
Rejestracja firmy w CEIDG jest wolna od opłat.
Ile trwa założenie firmy?
Formalności urzędowe związane z założeniem firmy trwają maksymalnie jeden dzień. Bardzo często się zdarza, że wpis do CEIDG pojawia się w ewidencji w ciągu kilku godzin. Przedsiębiorca może podjąć działalność gospodarczą w dniu złożenia wniosku o wpis do CEIDG.
Czy do ZUS składa się zgłoszenie w przypadku rozpoczęcia działalności?
Podczas rejestracji w CEIDG, przedsiębiorca jest zgłaszany automatycznie do ZUS jako płatnik. Niezależnie od tego, ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności, należy się zarejestrować w ZUS jako ubezpieczony. Dokonuje się tego na formularzu ZUS ZUA lub ZZA.
Czy zakładając firmę muszę kupić i stosować kasę fiskalną?
W większości przypadków przedsiębiorca zakładający firmę nie musi kupować i stosować kasy fiskalnej. Obowiązek ten pojawia się wtedy, gdy przedsiębiorca prowadzi sprzedaż odgórnie nakazującą stosowanie kasy (m.in. sprzedaż alkoholu, papierosów). Ponadto, w trakcie prowadzenia działalności może pojawić
się konieczność kupna i stosowania kasy – gdy sprzedaż na rzecz osób prywatnych przekroczy 20 tys. zł rocznie (tę kwotę limitu oblicza się proporcjonalnie do czasu istnienia firmy).
Jaką nazwę może mieć moja firma?
Wszystkie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w nazwie swojej firmy muszą zamieścić własne imię oraz nazwisko. Dodatkowo można w nazwie umieścić dowolne słowa lub znaki, co pozwoli na wyróżnienie się firmy z pośród wielu innych o podobnym charakterze. Słowa lub znaki mogą mieć
dowolną długość, a także być w dowolnym języku, pod warunkiem, że daną nazwę przyjmie system komputerowy CEIDG.
Księgowy czy samodzielna księgowość?
Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność na niewielką skalę, nie zatrudniają pracowników i dopełniają niewielu formalności czasami decydują się na prowadzenie księgowości samodzielnie. Wymaga to znajomości przepisów, a także zajmuje czas. Natomiast przedsiębiorca, który generuje większą liczbę kosztów, ma większą liczbę klientów, stosuje kasę fiskalną, czy zatrudnia pracowników często decydują się na usługi biura rachunkowego, które zwalnia właściciela firmy z większości obowiązków formalnych.
Czy mogę założyć firmę we własnym mieszkaniu lub w domu?
Tak. Działalność gospodarczą można założyć i prowadzić we własnym mieszkaniu lub w domu. W takiej sytuacji koszty prowadzenia działalności muszą zostać rozdzielone na te o charakterze prywatnym i takie, które są związane z działalnością. W przepisach nie ma informacji, jak należy to zrobić. Dlatego pomocny może okazać się odczyt z liczników czy też billing, a niekiedy konieczne będzie posłużenie się specjalnie obliczonym współczynnikiem (np. procentowy udział części przeznaczonej na działalność gospodarczą w całości mieszkania lub domu).
Czy muszę zgłosić działalność do Państwowej Inspekcji Pracy i Sanepidu?
Nie ma obowiązku dokonywania zgłoszeń do tych instytucji zarówno na etapie zakładania firmy, jak również w trakcie prowadzenia działalności.
Kontakt:
Masz pytania, potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
ul. Wolności 56/3
58-500 Jelenia Góra
Wpisz wiadomość